Veelgestelde vragen over TWinternet

U kunt een TWinternet-account aanvragen als uw bedrijf in Nederland gevestigd is. Heeft u een vraag? Bekijk de veelgestelde vragen en de antwoorden.

U kunt online aanvragen. Bij de aanvraag heeft u uw loonheffingennummer nodig, het Kamer van Koophandel-nummer en uw vestigingsnummer van de Kamer van Koophandel. 

Wij bewaren geen inloggegevens. Bent u uw wachtwoord of uw gebruikersnaam vergeten? Vraag dan een nieuw account aan met een nieuwe gebruikersnaam.

We kunnen met u afspreken dat u uw Rechtspersonen en Samenwerkingsverbanden Informatienummer (RSIN) gebruikt bij het aanvragen van een account. Neem dan contact met ons op.

Eerst worden een paar dingen gecontroleerd. Klopt de periode van detachering? Voldoet uw werknemer aan alle voorwaarden? Dan kunnen we uw aanvraag meteen afronden. 

Soms is er meer informatie nodig. Bijvoorbeeld omdat er nog een andere verklaring is voor dezelfde periode. Dan nemen we contact met u op. U ziet uw aanvraag dan nog niet terug in het overzicht.

Is uw bedrijf buiten Nederland gevestigd? Dan kunt u geen aanvraag via internet doen. Download dan het aanvraagformulier en stuur dit per post.