Onze servicegarantie

Als klant van de Sociale Verzekeringsbank (SVB) mag u uitstekende service verwachten. Door onze servicegarantie weet u waar we voor staan en wat u van ons kunt verwachten. Houden wij ons niet aan de afspraak? Spreek ons er dan gerust op aan. Dan lossen we het op en kunnen we ons verbeteren.

Zo doen wij dat

  • We staan u vriendelijk en deskundig te woord
  • We informeren u correct en volledig
  • We helpen u op weg als wij uw vraag niet kunnen beantwoorden
  • We waken over uw privacy
  • We spreken en schrijven in duidelijke taal
  • We houden ons aan onze afspraken
  • We staan open voor uw ideeën en suggesties
  1. Website

    De informatie op onze website is juist, actueel, begrijpelijk, makkelijk vindbaar en goed toegankelijk.

    U kunt via Mijn SVB uw gegevens inzien en wijzigen.

  2. Social media

    U kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week uw vraag, melding of opmerking kwijt via WhatsApp of Facebook. 

    Uw vraag beantwoorden wij op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur. U krijgt op werkdagen binnen 1 uur een reactie van ons.

  3. Telefoon

    U kunt ons op werkdagen bellen van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.00 uur. We proberen uw vraag in 1 keer goed te beantwoorden.

  4. Contactformulier

    U kunt ons een bericht sturen via het contactformulier op onze website. U krijgt dezelfde dag een bevestiging dat wij uw vraag ontvangen hebben. Wij beantwoorden uw vraag binnen 24 uur.

  5. Brief

    We beantwoorden uw brief binnen 10 werkdagen. Heeft u een Berichtenbox? Dan ontvangt u ons antwoord via de Berichtenbox.

  6. Langskomen

    Bezoek is nu niet mogelijk vanwege de coronamaatregelen.

Klacht, bezwaar of te laat met beslissen

Heeft u een klacht of bent u het niet eens met onze beslissing? Bel ons dan eerst, meestal kunnen we het dan oplossen.

Zijn we te laat met beslissen? Dan kunt u soms een financiële vergoeding krijgen.