Onze servicegarantie

Als klant van de Sociale Verzekeringsbank (SVB) mag u uitstekende service verwachten. Het betekent bijvoorbeeld dat we u vriendelijk en correct helpen als u vragen heeft. In onze servicegarantie leest u waar u op mag rekenen. Houden wij ons niet aan de afspraak? Spreek ons er dan gerust op aan. Dan lossen we het alsnog op en kunnen we ons verbeteren.

Wij garanderen de volgende service

  1. Website

    De informatie op onze website is juist en actueel. Iedereen kan met DigiD zijn gegevens wijzigen.

  2. E-mail

    We zijn per e-mail bereikbaar via ‘Contact’ op de website. Binnen 2 werkdagen geven we antwoord.

  3. Telefoon

    We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. We handelen zoveel mogelijk vragen en verzoeken direct af.

  4. Brief

    We beantwoorden uw brief binnen 10 werkdagen.

  5. Langskomen

    Op afspraak kunt u ons tijdens kantooruren bezoeken.