U heeft een klacht

Wij willen u zo goed mogelijk helpen. En dat u tevreden bent. Bent u toch niet tevreden over ons? Of vindt u dat u niet netjes bent behandeld? Dan kunt u een klacht indienen.

Bel ons over uw klacht

Heeft u een klacht? Bel ons eerst. Dan proberen we uw klacht direct op te lossen. Lukt dit niet meteen? Of bent u niet tevreden met de uitkomst? Dan zoeken we naar een andere oplossing.

Klacht per formulier of brief

U kunt uw klacht ook doorgeven met ons klachtenformulier. Of u kunt een brief schrijven. Zodra we uw klacht ontvangen hebben, nemen we contact met u op.

Klacht niet goed afgehandeld

Hebben we uw klacht niet goed afgehandeld? Of duurde dit langer dan 6 weken? Dan kunt u een klacht indienen bij de Nationale ombudsman. Zij behandelen klachten over de overheid. Het is een zelfstandige organisatie. Zij zijn onafhankelijk en onpartijdig.

Adres:
De Nationale ombudsman
Antwoordnummer 10870
2501 WB Den Haag

U bent het niet eens met onze beslissing

Bent u het niet eens met onze beslissing? Dan kunt u bezwaar maken tegen deze beslissing.