Veelgestelde vragen Mijn SVB

Kijk waar veel mensen vragen over stellen. Kies een vraag en lees het antwoord. 

U kunt inloggen met DigiD met sms-controle of de DigiD app. Of met een Europees erkend inlogmiddel. Heeft u dit niet? Dan kunt u niet inloggen op Mijn SVB.

Heeft u wel DigiD met sms-controle, de DigiD app of een Europees erkend inlogmiddel? Dan is er misschien een storing. U ziet dan een melding op onze website. Ziet u geen melding? Kijk dan op de pagina Werkt Mijn SVB op mijn computer, tablet of telefoon. 

Heeft u een probleem met uw DigiD? Ga dan naar de website van DigiD.

Alle berichten die u de laatste 6 maanden via Mijn SVB heeft gestuurd staan bij Statusoverzicht. Bijvoorbeeld een aanvraag, een wijziging of een ander soort bericht. U kunt ook zien of uw bericht in behandeling is of verwerkt.

U kunt tot 20 documenten uploaden en deze via Mijn SVB naar ons sturen. De documenten mogen bij elkaar niet groter zijn dan 8 MB. En het formaat moet jpg, jpeg of pdf zijn.

Gaat u documenten uploaden? Dan moet Javascript ingeschakeld zijn op uw browser. Meestal is dit zo. En anders zal uw browser vragen om het te installeren.

U kunt Mijn SVB gebruiken met de nieuwste versie van een browser. Wilt u er zeker van zijn dat u de nieuwste versie gebruikt? Stel uw computer, tablet of telefoon zo in dat er een automatische update plaatsvindt. 

Inloggen zonder DigiD kan alleen als u in een Europees land woont en een burgerservicenummer (BSN) heeft. U heeft dan een Europees erkend inlogmiddel nodig. Dit is een nationaal inlogmiddel dat is goedgekeurd door de Europese Unie (EU). U vraagt het inlogmiddel aan in het land waar u woont. Soms moet u de nationaliteit van het land hebben om het inlogmiddel te mogen gebruiken. Op de website van Nederland Wereldwijd kunt u kijken wat de inlogmiddelen zijn per land.