Geef uw niet-geleverde zorg door
Vanaf 10 januari kunt u de niet-geleverde zorg door corona doorgeven.
Heeft u uw zorgverlener tussen 1 oktober 2020 en 31 december 2021 doorbetaald terwijl uw zorgverlener niet kon werken door het coronavirus? En heeft u een Wlz-budget? Dan vragen we u om vanaf 10 januari door te geven welk bedrag u in totaal per jaar heeft uitgegeven aan niet-geleverde zorg.
U heeft tot en met 18 februari de tijd om de niet-geleverde zorg aan ons door te geven. Het gaat om de niet-geleverde zorg in 2020 en 2021:
- Van 1 oktober 2020 t/m 31 december 2020
- Van 1 januari 2021 t/m 31 december 2021
Doorgeven niet-geleverde zorg
Bent u overgegaan naar het PGB Portaal? Gebruik dan het formulier op mijnpgb.nl.
Werkt u nog in Mijn PGB? Log dan in met uw DigiD op Mijn PGB. Klik in het menu op ‘Niet-geleverde zorg’ en geef per zorgverlener het totaalbedrag door.
U kunt het bedrag ook op papier doorgeven. Gebruik daarvoor het formulier ‘Niet-geleverde zorg’.
Heeft u vragen over wat niet-geleverde zorg is? Neem dan contact op met uw zorgkantoor.
Heeft u vragen over het doorgeven van niet-geleverde zorg? Neem dan contact op met ons.