PGB

Opname telefoongesprekken om onze dienstverlening te verbeteren

28-05-2018

Om onze dienstverlening te verbeteren, nemen wij sinds kort onze telefoongesprekken op. 

Waarom nemen wij telefoongesprekken op?

Dit doen wij om in kaart te brengen waar onze klanten over bellen. Op deze manier kunnen wij de kwaliteit van onze dienstverlening verbeteren. Bellen er bijvoorbeeld veel klanten over het invullen van de zorgovereenkomst? Dan kunnen wij hier gerichter over informeren.

Wilt u niet dat wij uw gesprek opnemen?

Voordat het gesprek begint kunt u aangeven of u het goed vindt dat wij het gesprek opnemen.  Wilt u niet dat het gesprek wordt opgenomen? Dan kunt u dit aangeven door een ‘2’ te toetsen. 

Is het gesprek opgenomen, maar wilt u het gesprek toch laten verwijderen? Dan kunt u hierover telefonisch contact met ons opnemen. Zorg dan dat u het telefoonnummer, de datum en het tijdstip  van het telefoongesprek bij de hand heeft.

Hoe lang bewaren we de gesprekken?

Wij bewaren de gesprekken maximaal 5 jaar. Zo kunnen wij ook over een langere periode onderzoeken waarover onze klanten ons bellen om u nog beter te helpen.