AOW-pensioen
U heeft een klacht
Wij willen al onze klanten tevreden stellen. We doen er dan ook alles aan om onze manier van werken af te stemmen op uw wensen. Bent u toch niet tevreden over onze werkwijze? Vindt u bijvoorbeeld dat u niet netjes te woord bent gestaan? Of wij storten uw geld steeds op het verkeerde rekeningnummer? Dan kunt u een klacht indienen. Wij doen ons uiterste best om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen.
Bel ons
Heeft u een klacht, bel ons. Dan kijken we samen met u of we uw klacht direct kunnen oplossen. Kunnen wij u niet meteen helpen, of bent u niet tevreden over het resultaat, dan zoeken we verder naar een andere oplossing.
Stuur een klachtenformulier of brief
U kunt uw klacht ook aan ons doorgeven met het klachtenformulier op deze pagina. Schrijft u ons liever een brief? Dat kan ook. Zodra wij uw brief hebben ontvangen, nemen we persoonlijk contact met u op.
De Nationale ombudsman
Hebben wij uw klacht niet goed behandeld? Of duurde dit langer dan 6 weken? Dan kunt u een klacht over ons indienen bij de Nationale Ombudsman.
De Nationale ombudsman is onafhankelijk en onpartijdig en behandelt klachten over bijna alle overheidsinstanties. U kunt uw klacht over ons sturen naar:
De Nationale ombudsman
Antwoordnummer 10870
2501 WB Den Haag
Bent u het niet eens met een beslissing?
Bent u het niet eens met een officiële beslissing, dan noemen wij dat een bezwaar.